دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

معرفی

 | تاریخ ارسال: 1397/10/2 | 
معرفی دفتر توسعه آموزش
 
"شما باید مظهر تغییری باشید که می خواهید درجهان ببینید"گاندی
 
این واقعیت که آموزش مهمترین رکن ایجاد تحول و پیشرفت فردی و اجتماعی است، برای همگان پذیرفته شده و مورد تایید است. آموزش می‌تواند برای تک تک افراد جامعه فرصت تغییر، ارتقاء سطح زندگی، افزایش توان اقتصادی و ... را فراهم سازد. یک جامعه‌ هدفمند نیز، با اهتمام در ارتقاء محتوا و سطح برنامه‌های آموزشی و نظارت صحیح بر اجرای آن‌ها، اهداف کلان خود را برآورده ساخته، رفاه، شادی و آرامش را برای مردمان به ارمغان می‌آورد. در این راستا، و با توجه به نقش بی‌بدیل آموزش در ارتقاء فردی و اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز، با هدف ارتقاء کیفی فعالیت‌های آموزشی، به راه‌اندازی مراکز و دفاتر توسعه آموزش پزشکی اقدام نموده؛ و تلاش کرده است، تا از طریق این دفاتر و مراکز، روح نوآوری، تفکر، خلاقیت و بهره‌وری آموزشی را در شریان‌های مراکز آموزشی وابسته به خود دمیده و بستری مناسب را، برای نیل به اهداف عالیه‌، فرآهم آورد.
در این راستا دفتر توسعه آموزش دانشکده پیراپزشکی نیز، از سال 1383، تأسیس گشته و فعالیت می‌کند. با توجه به مطالب ذکر شده و تحولات شگرفی که در سال‌های اخیر در فرآیندهای آموزشی دانشگاه‌های پیشرو دنیا درحال شکل‌ گرفتن است، در حال حاضر، مجموعه‌ مدیریت و اعضاء دفتر توسعه‌ دانشکده پیراپزشکی نیز، با نهایت افتخار، تلاش می‌کنند تا کیفیت فعالیت‌های آموزشی دانشکده را ارتقاء داده و زمینه‌ لازم را برای هدایت کیفی این فعالیت‌ها به استانداردهای جهانی پذیرفته شده فرآهم آورند. بدیهی است که در این راه دشوار، دفتر توسعه، به همکاری، همفکری و مساعدت تمامی اعضاء هیات علمی دانشکده نیازمند بوده و مشارکت همگانی را به عنوان تنها شریان مؤثر موفقیت اهداف عالیه دفتر قلمداد می‌کند. به همین دلیل دفتر توسعه‌ آموزش دانشکده پیراپزشکی ضمن دعوت از تمامی اعضاء هیات علمی و دست‌اندرکاران امور آموزشی دانشکده به همکاری مؤثر با دفتر، از دانشجویان عزیز نیز تقاضای همکاری، همفکری و همراهی داشته و درخواست می‌کند که دانشجویان فرهیخته دانشکده نیز از طریق کمیته‌ مشورتی دانشجویی همراه و همیار دفتر توسعه باشند.
به امید فردایی بهتر، روشن‌تر و شادتر

دفعات مشاهده: 503 بار   |   دفعات چاپ: 93 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر